Klacht Woodeal.nl: niet ontvangen zonnebril

Klachtnummer
# 124957
Gebruiker
tommy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 9 juli 2015 hebt ik betaald voor een wayfarer zonnebril
maar ik heb hem nog niet ontvangen.
ik heb vaker bij u producten besteld en heb nog nooit problemen
ondervonden.
ik blijf in afwachting van uw antwoord.
vriendelijke groet

De oplossing

bril graag willen ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste Maarten,

    Trouwe klanten, daar houden wij van! Ik hoop dan ook dat je je zonnebril al lang hebt ontvangen.

    Ik vraag je vriendelijk om contact met ons op te nemen via https://www.woodeal.nl/klantenservice/ als je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We zullen het dan onmiddelijk recht trekken.

    Zou je dan ook alsjeblieft je ordernummer (nogmaals) kunnen vermelden.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen