Klacht Woodeal.nl: Niets geleverd gekregen, wel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 177314
Gebruiker
jnsnetworks
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In Januari dit jaar een bestelling gedaan, deze zou rond 19/02 geleverd worden. Na ellenlange mailwisselingen met diverse medewerk(st)ers heb ik tot heden nog steeds niets geleverd gekregen en ook, ondanks de toezegging dat het geld teruggestort zou worden, geen stuiver terug gezien.
Tussen Februari en 20 juni vrijwel 1x per maand gemaild, netjes reactie terug (tot 20 juni, toen hield het op). Jammer, want eerdere bestellingen werden netjes geleverd.

De oplossing

Aangezien woodeal aangaf dat het bestelde product niet meer leverbaar is, graag restitutie

3 reacties

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste heer Jansen,

    Bedankt voor uw melding.

    Graag zou ik alsnog met u contact komen over deze bestelling.
    Kunt u mij een mail sturen t.a.v. Michel

    Alvast bedankt.
  2. Auteur
    jnsnetworks
    Datum
    In het privé gedeelte staat een kopie van de betaling, rekening staat op naam van JNS Networks
    Mvg
    R. Jansen
    info@jnsnetworks.nl
  3. Auteur
    jnsnetworks
    Datum
    Na bijna een jaar wachten en mailen is het mooi geweest, schrappen die Woodeal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jnsnetworks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen