Klacht Woodeal.nl: Op 18 -08-2016 Een nekkussen besteld en betaald . Het kussen is nooit geleverd .

Klachtnummer
# 197057
Gebruiker
Michielsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zo als al genoemd is het bestelde product, te we ten een nekkussen . Ondanks dat ik al twee keer heb geprobeerd een klacht te sturen nog steeds na 3 maanden niets gehoord.
Het gaat over de firma WOODEAL. Inmiddels heb ik de bestelling geanuleerd, en het reeds betaalde bedrag terug gevraagd. Tot nu toe zonder resultaat.Ik hoop door bemiddeling van U wel resultaat te boeken. bij voorbaat bedankt.

De oplossing

Anulering van het product en terug betaling van het reeds betaalde bedrag.
Ongeveer 30 euro.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen