Klacht Woodeal.nl: oplichting ?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 274179
Gebruiker
albirdy
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Geachte,
Ik heb in 2016 2-maal een artikel gekocht dat ik wel heb betaald maar dat nimmer is geleverd.
Op mijn mails ( vele ) wordt wel gereageerd met bijvoorbeeld de onderstaande tekst;

Beste klant,
Omdat wij momenteel veel e-mails ontvangen willen wij u graag onze excuses aanbieden voor de vertraagde reactie op uw bericht.
Uw aanvraag (nummer #261432) is goed ontvangen en deze zal zo spoedig mogelijk worden behandeld.
Klantenservice WooDeal
www.woodeal.nl

De oplossing


restitutie van de door mij betaalde koopsommen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
albirdy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkel contact geweest!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen