Opgelost door Woodeal.nl: Produckt niet ontvangen wel betaald

Abert

Op 6-3-2015 nu bijna 8 weken terug heb ik een gsm besteld en betaald en naar vele e-mails op en neer word er beloofd dat de gsm verstuurd word niet dus je word gewoon bedonderd door Woodeal mensen doe hier geen zaken mee ze zijn niet te vertrouwen

Dat hij als nog bezorgd word of de € 40,90 terug storten

Beste Jack,

Ik hoop dat je je gsm al in huis hebt of dat het bedrag al teruggestort is. Mocht dit niet zo zijn, dan vraag je vriendelijk om contact met ons op te nemen via https://www.woodeal.nl/klantenservice/. Vergeet alsjeblieft niet je ordernummer nogmaals te vermelden.

Abert
    Na velen weken en velen emails op en neer heb ik toch mij geld terug gekregen. Maar je kunt zien woe Woodeal is na 7 maanden laten ze pas wat horen op dit bericht . Ik doe met hun nooit meer zaken.
    Beste Jack,

Onze welgemeende excuses voor het super laat terugstorten van jouw geld. Ik ben blij dat je het uiteindelijk toch nog hebt mogen ontvangen. En wij vinden het uiteraard, begrijpelijk, maar toch jammer dat je het vertrouwen in WooDeal kwijt bent.

Abert
    Ik had de gsm voor ouderen mensen besteld omdat deze daar prima geschikt voor was naar maanden laten jullie weten dat deze niet leverbaar meer is en dan moet je nog lang wachten op je geld. En de ouderen mensen hebben nog steeds niet zo een makkelijke gsm.
    Beste Jack,

Dat is erg vervelend om te horen. Ik had gehoopt dat het anders was afgelopen. Maar wij hebben de gsm ook nu nog niet op voorraad.

Abert
    Ik heb tenslotte mijn geld terug gekregen. Wel pas na vele maanden. Daarom doe ik nooit meer zaken met Woodeal en zal ze niemand aanraden.

Abert

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?