Klacht Woodeal.nl: spullen betaald, maar niet geleverd. Ik heb vandaag een klein gedeelte van mijn geld teruggekregen

Klachtnummer
# 89069
Gebruiker
peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

aan WooDeal
Beste Mevrouw,

Zie bijgaande mail. Ik heb € 46.85 betaald. Zie bestelling 15814. Ik heb niets geleverd gekregen en u betaald mij € 19.85 terug. Dat is te weinig. U moet mij nog terugbetalen € 26.90.

Ik wil graag weten wanneer ik de rest terugkrijg.

Hoogachtend,

Peter van der Plas


Op 27 november 2014 19:18 schreef WooDeal :
Uw bestelling is afgerond
Hallo. Uw recente bestelling op WooDeal is afgerond. Ter referentie worden hieronder uw bestelgegevens getoond:

Bestelling: #15814
Product Aantal Prijs
Sleeptime Dekbedovertrek 240 x 200/220
Thema: Live The Dream 1 € 19,95
Sleeptime Dekbedovertrek 240 x 200/220
Thema: Londen 1 € 19,95
Winkelmand subtotaal: € 39,90
Verzending: € 6,95 via PostNL
Betaalmethode: iDEAL
Besteltotaal: € 46,85

E-mail: peter.vanderplas926@gmail.com

Tel: 0481-842001

Factuuradres
Peter van der Plas
't Erf 26
Bemmel
6681GD


De oplossing

terugbetaling van mijn geld van Woodeal

1 reactie

  1. Auteur
    Woodeal.nl
    Datum
    Beste Peter,

    Zie mijn eerdere mail aan jouw. Als het bedrag niet is overgemaakt, neem dan alsjeblieft nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper de Boer
    Klantenservice WooDeal

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen