Klacht Woodeal.nl: Uitblijven aflevering bestelde artikelen, onbeantwoorde emails, oplichting?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98423
Gebruiker
H. Hekker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beschreven klachten zijn volkomen identiek!
Op 17 januari 2 artikelen besteld. Ondanks de toezegging (via email) van Woodeal, dat ik mijn product(en?) op 9 februari zou ontvangen, heeft er nog steeds geen levering plaatsgevonden. Op mijn e-mails van 10, 13 en 18 februari heb ik, behoudens automatische beantwoording van ontvangst, geen reacties meer gekregen.Tijd voor KASSA en /of TROS Radar?

De oplossing

Per omgaande levering van bestelde (en betaalde) artikelen, anders terugstorten van betaling!.

1 reactie

  1. Auteur
    H. Hekker
    Datum
    Uiteindelijk, na 3 maanden, na herhaald aandringen, het bestelde ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Hekker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen