Klacht Woodeal.nl: Vooruit betaalde bestelling van 20 maart 2016 niet geleverd of terug betaald

pietpont

Op 20 maart j.l. zijn door mij 16 artikelen bij u besteld en is €170,60 vooruitbetaald, inclusief €4,95 verzendingskosten. In uw bevestiging-bericht geeft u aan te verwachten de goederen op 15 april te leveren. Levering of nader bericht van uw zijde bleef uit. Daarom is door mij op 12 mei j.l. bij uw organisatie geklaagd. Op 14 mei beantwoordde u mijn mail met de mededeling binnen 10 dagen verzending te verwachten of anders het door mij betaalde bedrag te retourneren. Ik antwoordde diezelfde dag, dat ik uw organisatie nog 10 dagen voor levering zou geven.

Daarop is van uw organisatie noch levering, noch enig bericht of betaling ontvangen.

Na vandaag terugbetaling te eisen, reageert u met een door mij ongewenst korting-aanbod of vertraagde terugbetaling.

Dat laatste eis ik per direct. Betaalgegevens staan al in mijn bericht.

Retour betaling van mijn vooruitbetaalde €170,60 naar de bankrekening als aangegeven in mijn berichten.

Woodeal.nl
    Goedemorgen,

Mag ik u vriendelijk verzoeken een e-mail te sturen naar onze klantenservice zodat ik dit kan oppakken en doorzetten naar de juiste afdeling.

Michel
    Daar is per direct door mij op gereageerd met een e0-mail aan WooDeal,
    pietpont
    Verder geen enkele reactie van de zijde van het bedrijf en geen terugbetaling, zoals geëist. Ik schakel nu mijn rechtsbijstandsverzekering in.

pietpont

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?