Klacht Woodeal.nl: Woodeal uiterst onbetrouwbaar

O. Keegel

Na geld voor een product geïncasseerd te hebben, stuurt Woodeal het product niet en betaalt Woodeal ook niet terug. Ik ben een jaar bezig mijn geld terug te krijgen. Gebeurt niets. Het woord OPLICHTING dringt zich op.

geld terug

Bijlagen

O. Keegel
    Gen enkele reactie van WOODEAL. Ze hebben mijn geld in bezit, en weigeren het terug te betalen. Onbetrouwdaar. Oplichting.
    O. Keegel
    Woodeal licht de boel op en laat op laffe wijze niets van zich horen. Wel geld ontvangen maar niets leveten.
    O. Keegel
    Woodeal licht de boel op en laat op laffe wijze niets van zich horen. Wel geld ontvangen maar niets leveren.

O. Keegel
    Ze pikken je geld in en leveren niet. Reageren durven ze niet. Oplichters en lafaards.
    O. Keegel
    De debieuze website reageert natuurlijk niet. Oplichters namelijk.
    O. Keegel
    Ze hebben nog steeds geld in hun bezit dat van mij, en niet van hen is.
    O. Keegel
    De debieuze website reageert natuurlijk niet. Oplichters namelijk.
    O. Keegel
    De ratten blijven in hun hol.
    O. Keegel
    deze oplichters zwijgen, om voor de hand liggende redenen

O. Keegel
Geen. Het zijn oplichters. Ze incasseren geld als betaling voor een product. Het product wordt niet verzonden. Het geld komt niet terug.

Ook een klacht indienen over Woodeal.nl?