Klacht Woodpecker: PVC Vloer Allure Locking

# 102037
Jet

Wij hebben in 2011 een klik PVC vloer gekocht bij Joe's Wonen in Assen. Deze vloer hebben wij met ondervloer gekocht en door hun laten leggen. In april 2012 begon de vloer bij de kopse kanten omhoog te komen. Helaas was op dat moment Joe's Wonen te Assen inmiddels failliet. Omdat Woodpecker levenslange garantie op de vloer geeft hebben wij contact met hun gezocht. In reactie daarop is er een vertegenwoordiger langs geweest. Deze heeft de zaak bekeken. Een aantal weken daarna hebben wij een mail ontvangen dat onze klacht niet gehonoreerd werd omdat er onder onze vloer een verkeerde ondervloer zou liggen en dat wij als consument dat hadden moeten checken. Wij hebben ons in deze laten voorlichten door een door jullie erkende dealer en dan mag je er als consument toch vanuit gaan dat dit in orde komt. Op dit moment breken er allerlei stukken van de bovenlaag af. Dit gebeurt op diverse plaatsen en wij zullen binnenkort op veel plaatsen geen bovenlaag meer hebben liggen.

Wij zijn nu gedwongen binnenkort een nieuwe vloer aan te schaffen. Het betreft 70m2 vloer. Ik ben van mening dat als je garantie geeft op een vloer en er is iets mee dat je daar dan ook voor moet staan. het is makkelijk om te zeggen dat klachten via de dealer lopen maar als deze failliet is lukt dat niet. Ik verwacht een compensatie voor het zeer slecht houden van deze vloer. De gebreken die deze vloer vertoont staat los van wel of geen verkeerde ondervloer. Onze dealer schijnt onze vloer niet betaald te hebben aan Woodpecker ivm faillisement en dat speelt volgens mij mee in de allereerste beslissing om de fout aan de ondervloer te geven zodat de garantie niet van toepassing zou zijn.

Wij vinden dat Woodpecker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!