Klacht Woon Center Hoogeveen: Vieze vuile vlekken in het tapijt

Klachtnummer
# 146827
Gebruiker
Maxmiliaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2013 heb ik mijn flat laten stofferen. Na anderhalf jaar zijn er vieze vlekken opgetreden.mDe winkelier noemt het slijtage de fabrikant heeft het over shaningHun voorstel is: nieuwe vloerbedekking. De kosten zijn voor 30% voor de leverancier voor 30% voor Parade-tapijt en voor 40% voor mijn rekening. Ik ga hier niet mee akkoord Wat kunt u voor mij betekenen? Met vriendelijke groet.

De oplossing

nieuwe vloerbedekking

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Woon Center Hoogeveen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woon Center Hoogeveen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen