Klacht Woonbedrijf: Komt haar verantwoordelijkheid niet na bij gebreken huurwoning

Klachtnummer
# 70596
Gebruiker
huurder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik woon inmiddels sinds 5 maanden in een woning met diverse gebreken en ondanks dit meerdere keren aangegeven komt er weinig terecht. In eerste instantie reageren ze niet eens, pas op het moment dat er huursverlaging wordt toegepast. En dan zijn ze vervolgens meer bezig met het innen van de huur in plaats van de gebreken op te lossen. Je zou mogen verwachten dat voor een fors bedrag een normaal bewoonbaare woning zou kunnen huren. Helaas denkt Woonbedrijf Eindhoven hier anders over en vind dat als huurder een kwalijke zaak. Want niemand binnen neemt er de verantwoordelijkheid, zoveel mogelijk afschuiven op andere (collega's) dat lijkt het beleid bij deze woning stichting.

De oplossing

Zo snel mogelijk de problemen oplossen of gepaste huurverlaging

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen