Klacht Woonbedrijf: woonbedrijf word wakker!

beerke040

al een aantal keer lekkage gehad omdat de bovenburen hun putje niet schoonmaken op het balkon en inmiddels is het gaan schimmelen.
ik zit nu met een hoop schade.
in de keuken het aanrechtblad heeft vanaf dag 1 witte waaze en de kit randen totaal versleten al bijna 4 jaar mee bezig om het op te lossen maar telkens sturen ze iemand langs en die gene laat mij een nieuw blad kiezen en vervolgens hoor je nooit niks meer of je krijgt een mail of belletje dat ze het tog maar niet doen ik mag wel elke maand huur betalen!

dat er binnen 14 dagen een nieuw aanrechtblad in zit de lekkage schade volledig verholpen word!

beerke040
er is totaal geen oplossing geboden. er is een na wat hun noemen een vakman gestuurd die niet eens zijn handen uit zijn zakken haalden. het antwoord was meteen we gaan het niet maken. heb ik daarvoor een dag vrij moeten nemen?. ik heb meteen weer gebeld en laten weten dat wij het niet eens zijn met de gang van zaken. ook hebben wij meteen een jurist gebeld en die vertelde mij dat woonbedrijf wel degelijk aansprakelijk is en dus ook de schade zou moeten verhelpen. ook hebben wij meteen een klacht ingedient bij de klachtencommissie en een pittige brief met de laatste maal de kans om alles te verhelpen. doen ze dit niet gaan we of een kort geding aanspannen en de huurcommissie.

Ook een klacht indienen over Woonbedrijf?