Klacht Woonboerderij MAJA: Niet volgens bestelling geleverde / afwijkende vloer

Hans

Na het leggen van de vloer wijkt de vloer op meerdere plaatsen af van de aan ons getoonde showroomvloer, de vloer die ons beviel en die we wel in de woning wilden hebben ligggen. Op de site van de woon-boerderij wordt gesproken van A-, B- en C-kwaliteit. Ons is verteld dat het een vloer van of A-, of B- of C-kwaliteit kon worden en de nu geleverde vloer blijkt te bestaan uit een samenstel van die kwaliteiten. Dat is ons nooit verteld. Wij 'vielen' voor een mooie vloer en hebben een vloer met sterk afwijkende planken geleverd gekregen.
Getracht is in een gesprek tot een vergelijk te komen. Dit is helaas niet gelukt. Ons wordt verweten, dat we niet goed opgelet hebben. We hadden tijdens het leggen maar moeten reageren.
De oplossing om "maximaal 8 planken te vervangen" of "bij het leggen van een vloer van A-kwaliteit krijg je 30 % korting " lijkt ons niet de oplossing.
De leverancier is inmiddels schriftelijk 'in gebreke gesteld'.

Het lijkt ons geen goede oplossing, aan de huidige vloer te gaan 'sleutelen'.
Daar wordt deze zeer zeker niet beter van.
Het meest voor de hand liggende is dan een financiele compensatie, zodat wij op een later tijdstip een andere vloer kunnen laten leggen.
Het liefste hadden we een vloer die naar ons genoegen was.

Wij vinden dat Woonboerderij MAJA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Woonboerderij MAJA?