Klacht Woonboulevard Poortvliet: Deuken bij de armleuningen, waardoor er rimpels ontstaan. Te weinig vulling.

content Niet opgelost
Evw5

Wij hebben 2 dezelfde banken gekocht. 1 Bank is niet netjes afgewerkt aan de leuningen en aan de rugleuning. Er is te weinig vulling geplaatst, zodat er bij die leuningen deuken zijn ontstaan en zodoende ook plooien.
Woonboulevard Poortvliet zei dat dit aan de stugge stof lag en de klacht niet in behandeling wilde nemen. Maar de leuningen van de andere bank waren wel strak en zonder deuken, dus het kan wel.

Ik denk dat men de leuningen moet voorzien van meer vulling, zodat de stof strakker wordt en de deuken en plooien weg zijn.
Er is direkt gereageerd door Woonboulevard Poortvliet en dat is waar we het voor doen. De oplossing is een kleine opvulling, waardoor de stof wat strakker komt en daardoor hopelijk de deuken verdwijnen en daardoor waarschijnlijk ook gedeeltelijk de plooien. Het moet nog gebeuren, maar hebben er vertrouwen in dat het wordt opgelost. Heel blij mee voor nu. We zullen zien. Aanstaande donderdag wordt de bank pas opgehaald en ik kan pas een beoordeling geven als de bank gerepareerd is. Tot dan kan ik pas een beoordeling geven.

Woonboulevard Poortvliet
    Beste familie Van Wel,

Dank u wel voor uw klachtmelding. We hebben inmiddels contact met u gehad. Zoals afgesproken word de bank bij u opgehaald en van extra vulling voorzien waarmee de plooien minder zullen zijn en uw klacht naar tevredenheid zal worden opgelost.

Jan, klantenservice
    Woonboulevard Poortvliet

Ook een klacht indienen over Woonboulevard Poortvliet?