Opgelost door Woonboulevard Poortvliet: Onze bank van ziet er na 3 jaar gebruik al behoorlijk versleten uit.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 559904
Gebruiker
Gebruiker1538140917
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onze bank van 3 jaar oud met een aankoopprijs van zeker €2100,- heeft last van pilling en de stof is aan het pluizen, waardoor er een witte waas over onze bank te zien is. Klacht ingediend bij firma Oranje (servicegarantie) waarna hiervan geen bevredigend antwoord. Er is een eigen servicemonteur van woonboulevard Poortvliet langsgeweest die de stof behandeld heeft met een pluizentondeuse en een gewone tondeuse. Echter had dit niet het gewenste resultaat: de witte waas is nog steeds te zien en na een aantal weken is er weer sprake van pilling. Volgens de monteur is een bank van 3 jaar het niet waard om opnieuw bekleed te worden. Maar slijtage binnen een tijdsbestek van 3 jaar vinden wij wel heel erg snel. Dit alles terwijl we bij aankoop ook nog eens €150,- aan 5 jaar(!) garantie hebben betaald. Alles bij elkaar vinden wij dit buitengewoon teleurstellend.

Gewenste oplossing

Wij willen dat onze bank opnieuw bekleed word met een betere stof of een nieuw bankstel.
Geboden oplossing
We kregen het aanbod om een nieuwe bank uit te kiezen t.w.v. €850,- of nieuwe bekleding van de bank.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonboulevard Poortvliet is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonboulevard Poortvliet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen