Klacht Woonboulevard Poortvliet: Slechte service en communicatie

Suzy123

In oktober zijn er 3 nieuwe stoelen geleverd waarvan er 1 niet mooi gestikt was. Poortvliet gebeld stoel opgehaald voor reparatie. Dit was 2 november. 3 weken zou het duren voor de stoel weer terug zou zijn. Dus toen de stoel er begin dec. Nog steeds niet was ben ik gaan mailen/bellen. De een zei dat de stoel nog in het eigen magazijn stond de ander zei dat de stoel al bij de leverancier stond, toen kreeg ik een telefoontje dat de stoel voor kerst geleverd zou worden. Niet dus!! Nog steeds wacht ik op mijn stoel en wanneer ik mail krijg ik altijd te horen: we hebben net de leverancier gemaild, u hoort van ons.
Nu is het punt bereikt dat ik het niet meer pik! Ik wil mijn stoel terug!!! Of in ieder geval een fatsoenlijke reactie met rijkelijke excuses!!

Ik wil mijn stoel terug en excuses!

Beste familie Stam,

Heel vervelend dat u het zo ervaart. Het spijt ons dat wij u niet duidelijk hebben geïnformeerd over de afhandeling van de service. Inmiddels hebben we contact met u gehad en bijgepraat over de verwachte duur van de afhandeling.

Uiteraard houden we u verder op de hoogte en hopen u alsnog naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. En als er vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op, dan helpen wij u graag verder.

Goedemiddag,
    Afgelopen vrijdag hebben wij een telefoontje van jullie kant gekregen met het verhaal dat er brand is geweest bij de leverancier?
    Ik heb de leverancier gemaild met de vraag of dit klopt?
    Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen op deze vraag.
    Ik hoor graag van u of u hier iets van afweet?
    Groetjes Ilona
    Goedemiddag Ilona,

Ik kan u bevestigen dat deze informatie helaas klopt. Gelukkig was dat niet in de bedrijfsruimte waar uw stoel aanwezig was, maar u zult begrijpen dat dit soort calamiteiten voor nare gevolgen zorgt. IN de eerste plaats voor de leverancier, maar in mindere mate ook voor ons en voor onze klanten, zoals u nu hebt ervaren. Maar zowel wij als de leverancier doen er uiteraard alles aan om de hinder hiervan voor u en alle andere klanten tot een minimum te beperken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. En als er vragen zijn, dan horen we het graag, zodat we u verder kunnen helpen.

Dank voor de reactie,
    Op deze manier lijkt de communicatie sneller en netter te gaan dan wanneer ik direct contact opneem met de winkel, echter mijn stoel heb ik nog steeds niet terug.
    Dus wanneer denkt u dat ik hem terug kan verwachten?
    De beloofde 3 weken zijn inmiddels al 2,5 maand geworden.
    Mvgr
    Ilona
    Beste Ilona,

Als ik goed heb begrepen van mijn collega van de serviceafdeling is er afgelopen maandag contact met u geweest over de verwachte duur en afhandeling van de lopende serviceaanvraag. Als hierover nog vragen zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met onze serviceafdeling, die kunnen u daar gericht over informeren. Normaal gesproken moet u ze altijd eenvoudig kunnen bereiken via telefoon en mail en wordt u ook direct geïnformeerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag en help ik u weer verder.

Suzy123
    De stoel wordt in week 5 geleverd. Ik ben benieuwd?
    Beste Ilona,

We gaan er uiteraard alles aan doen om je stoel volgens onze toezegging te leveren. We houden je op de hoogte. En als er vragen zijn, dan horen we het graag en helpen we je weer verder.

Woonboulevard Poortvliet

Ook een klacht indienen over Woonboulevard Poortvliet?