Klacht Woonboulevard Poortvliet: Stoel Foutief - Na 1 Jaar nog steeds niet opgelost.
Details
Klacht
November 2019 een complete inboedel besteld van Montel. Bij levering waren de stoelpoten, zitten en rugleuning scheef, direct dag van levering gemeld en het zou opgelost worden. (Stoel direct voorzien van markering, kreeg al een raar onderbuik gevoel).Na controles, herstel acties en 4 x levering van de stoel blijkt er gewoon niets aangedaan te zijn. Het betreft hier een eetkamer stoel van €350,- per stuk. Daar mag je enigszins wel van verwachten dat het kwalitatief goed moet zijn.
In Juli een mail gedaan en ze uiteraard wederom de gelegenheid te geven hoe dit hersteld gaat worden. 2 weken termijn gegeven om de stoel te leveren.
24 Juli telefonisch contact gehad en de afspraak was gemaakt dat ze nu een nieuwe stoel gingen maken. 2 Weken was niet mogelijk i.v.m. vakanties en sluiting fabriek. Binnen 10 weken zou het mogelijk moeten zijn voor de levering van de stoel. We kregen een cadeau kaart van €50,- voor het ongemak.
Op 20 september zelf een mail gedaan wat de status was van de stoel. Hiervoor zou de week erna telefonisch contact opgenomen worden. Na 2 weken nog geen contact gehad, wederom een mail gedaan. Nu blijkt uit hun eigen controle dat de stoelpoten/leuning/zitting nog steeds scheef zaten. Het was dus toch geen nieuwe stoel? Na deze mail direct een mail gestuurd dat ze echt maar 2 weken de tijd krijgen om dit te leveren en dat dit niet normaal is dat na bijna 1 jaar nog steeds bezig zijn met deze stoel.
2 Dagen na de mail kreeg ik telefonisch contact, de stoel is gereed. Bijzonder... De stoel was 1 week ervoor nog niet in orde en moest retour.
Vandaag 4/11/2020 Ontvangen en het is exact dezelfde stoel als bij levering op 16 /12/2019.
Gewenste oplossing
* Nieuwe Stoel Levering (Voor de kerst 2020)* Volledig aankoop bedrag retour van deze stoel. (We hebben ook uren moeten inleveren op ons werk om bij leveringen aanwezig te moeten zijn).
Kunnen ze dit niet nakomen de volledige bestelling ongedaan te maken en ons volledige aankoop bedrag terug te storten a €6750,-
Zodat wij elders onze inboedel kunnen kopen en zodra deze geleverd is kunnen zij de spullen ophalen.
Het lijkt me dat Woonboulevard Poortvliet genoeg kansen heeft gehad om dit te verhelpen.
Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.