Klacht Woonboulevard Poortvliet: Stoel Foutief - Na 1 Jaar nog steeds niet opgelost.

sad Niet opgelost
Gebruiker1578752734

November 2019 een complete inboedel besteld van Montel. Bij levering waren de stoelpoten, zitten en rugleuning scheef, direct dag van levering gemeld en het zou opgelost worden. (Stoel direct voorzien van markering, kreeg al een raar onderbuik gevoel).

Na controles, herstel acties en 4 x levering van de stoel blijkt er gewoon niets aangedaan te zijn. Het betreft hier een eetkamer stoel van €350,- per stuk. Daar mag je enigszins wel van verwachten dat het kwalitatief goed moet zijn.

In Juli een mail gedaan en ze uiteraard wederom de gelegenheid te geven hoe dit hersteld gaat worden. 2 weken termijn gegeven om de stoel te leveren.

24 Juli telefonisch contact gehad en de afspraak was gemaakt dat ze nu een nieuwe stoel gingen maken. 2 Weken was niet mogelijk i.v.m. vakanties en sluiting fabriek. Binnen 10 weken zou het mogelijk moeten zijn voor de levering van de stoel. We kregen een cadeau kaart van €50,- voor het ongemak.

Op 20 september zelf een mail gedaan wat de status was van de stoel. Hiervoor zou de week erna telefonisch contact opgenomen worden. Na 2 weken nog geen contact gehad, wederom een mail gedaan. Nu blijkt uit hun eigen controle dat de stoelpoten/leuning/zitting nog steeds scheef zaten. Het was dus toch geen nieuwe stoel? Na deze mail direct een mail gestuurd dat ze echt maar 2 weken de tijd krijgen om dit te leveren en dat dit niet normaal is dat na bijna 1 jaar nog steeds bezig zijn met deze stoel.

2 Dagen na de mail kreeg ik telefonisch contact, de stoel is gereed. Bijzonder... De stoel was 1 week ervoor nog niet in orde en moest retour.

Vandaag 4/11/2020 Ontvangen en het is exact dezelfde stoel als bij levering op 16 /12/2019.

* Nieuwe Stoel Levering (Voor de kerst 2020)

Het lijkt me dat Woonboulevard Poortvliet genoeg kansen heeft gehad om dit te verhelpen.

Bijlagen

Beste Jan, Inmiddels is het week 4 van 2021 en hebben we nog steeds niets ontvangen. Op de aflever bon staat Week 53 2020. Wederom een enorme teleurstelling! Voor als nog vind ik voor al deze moeite en trieste service een degelijke oplossing moet komen! Optie 1: * Levering stoel z.s.m. * Volledig aankoop bedrag retour van deze stoel. (We hebben ook uren moeten inleveren op ons werk om bij leveringen aanwezig te moeten zijn). Optie 2: * Kunnen ze dit niet nakomen de volledige bestelling ongedaan te maken en ons volledige aankoop bedrag terug te storten a €6750,- Zodat wij elders onze inboedel kunnen kopen en zodra deze geleverd is kunnen zij de spullen ophalen. Kom met een oplossing niet met een volgende probleem! Groet, Dennis van Houdt

Woonboulevard Poortvliet
    Beste heer Van Houdt,

Dank je wel voor het plaatsen van uw klacht. Heel terecht, want dit vraagt om een passende oplossing. We hebben hierover inmiddels goed contact met u gehad en de 6 stoelen worden omgeruild.

Hiermee wordt dit voor u en voor ons naar tevredenheid opgelost, zodat u weer kunt genieten van uw nieuwe stoelen.

Jan, klantenservice
    Woonboulevard Poortvliet

Ook een klacht indienen over Woonboulevard Poortvliet?