Klacht Woonbron: 1,5 uur van tevoren bezichtiging afgezegd

Klachtnummer
# 686681
Gebruiker
Jm010
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo,

Ik heb via woonnet Rijnmond op een loting woning gereageerd. Nu was ik uitgeloot voor een bezichtiging helemaal blij natuurlijk. Vrij genomen om er naar toe te kunnen gaan, geld uit gegeven aan alle benodigde documenten. Krijg ik 1,5 uur van te voren een mail en sms dat de bezichtiging niet door gaat. Van wegen een fout in de advertentie. Het huis is in een complex wat geschikt is voor 55 plusers en is dus ook bedoelt voor iemand die 55+ is. De advertentie werd dus in getrokken en de bezichtiging ging niet door. Word hoogstwaarschijnlijk opnieuw geplaatst op woonnet maar dan goed.

Ik vind dit niet normaal ten eerste was het een loting woning. Hierop kan dus letterlijk iedereen reageren. Ook stond nergens in de advertentie dat je ook daadwerkelijk 55+ moest zijn. Daarnaast vind ik het dan ook super raar dat pas 1,5 uur voor de bezichtiging deze grove fout word ontdekt.

Ik vind dit echt onacceptabel!

Gewenste oplossing

Ik zou graag samen tot een oplossing willen komen!

1 reactie

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen