Klacht Woonbron: al 8 maanden geen water in onze woning

ErwinvB

Wij hebben nu al bijna een jaar amper water/waterdruk in onze woning in Delft. Dit is al 8 maanden bekend bij woonbron. Er zijn ook bijna gelijk mensen langsgekomen dus ze kennen de situatie. Maar het wordt maar niet opgelost. We douchen al maanden niet thuis en doen ook vrijwel nooit een was thuis omdat de wasmachine ermee stopt. We kunnen niet koken en geen afwas doen. Ook gasten kunnen we niet ontvangen.overdag doordeweeks hebben we extreem lage druk. Rond het eten en in het weekend komt er niks uit de kraan. We hebben een hele hoop filmpjes van wanneer dit gebeurd. Ook hebben we enkele foto's van schriftelijk contact met woonbron, maar het merendeel is telefonisch. We worden er moedeloos van. We vinden dit erg kwalijk, en wij betalen wel al deze maanden de volledige huurprijs. Waarschijnlijk als dit in hun eigen huis aan de hand was geweest was het binnen een week opgelost, maar bij ons lijkt het ze niet te interesseren.

We willen gewoon water uit de kraan, en thuis kunnen douchen en een was doen.
We zijn weer bijna twee weken verder en er is nog steeds geen enkele verbetering. Daarbij komen er al acht maanden om de zoveel weken loodgieters langs. Vandaar dat we weinig vertrouwen hebben in dat het opgelost is als er iemand langskomt. Ook worden we nergens van op de hoogte gehouden. Daarom hebben we, totdat we zelf weer eens bellen (bijna dagelijks), geen idee van of er iets gaande is en waar we rekening mee kunnen/moeten houden.

Woonbron
    Goedemiddag, wat een lastige situatie. Dit is uiteraard zeker niet de bedoeling. Ik heb het nagekeken en ik zie dat er vandaag een loodgieter is aangestuurd voor dit probleem. Ik ga er vanuit dat het probleem spoedig opgelost is. Als dit niet zo is of je hebt nog verdere vragen neem dan telefonisch contact met ons op via tel: 088- 966 0000.
    Ik vertrouw erop je zo goed te hebben geïnformeerd en wens je een fijne dag!

Ook een klacht indienen over Woonbron?