Klacht Woonbron: Dat ik de eerste brief nooit gehadt hebt,en dat het de laaste waarschuwing is,anders moet ik 56euro

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 587809
Gebruiker
Adrie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste mensen
Ik krijgt vandaag een brief,acherstand van 313,43
Ik schok erg van
Het bleek dat op 17 of 18december,hadt ik mij sleuters kwijtgeraak de zijn
Op die avond waren twee monters de een luk het niet
De tweede alleen boren
En buurman heeft de clinder ingezet
Ik vindt het raar dat dit 313.43 euro kost
En krijgt ik een brief op de 17maart zo laat en dat ik binnen 15dagen moet betalen.En waarom krijgt ik nu,waar zijn die eerste brief die hebt ik nog nooit gehadt
Anders hadt ik al lang betaald

Gewenste oplossing

gewoon waar zijn de eerste brief
En waarom zo duur
De een monteur wilt aleen de deur openmaken ,met harde papier,en de andere monteur de clinder uit boren
En man die in de flat woont een nieuwe clinder ingezet
En waarom de laaste waarschuwing,ik hebt de eerste brief nooit gehadt
Geboden oplossing
Helaas niet in hun opstal verzekering
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen