Opgelost door Woonbron: dat zze een brief gestuurd met de betalingsherinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 587980
Gebruiker
Adrie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik was mijn sleuters kwijtgeraak 17-12-2021
Er kwamen twee monteurs .een wilden de deur op maken met harde papier maar dat lukte niet
De tweede monteur ging de clinder uitboren
Ik hebt niet meer van gehoord
17-03-2022 l zat een brieft van dez firma een betalingsherinering
zo hebben nog nooit de eerste brief gestuurd

Gewenste oplossing

Ik vindt dat raar.ik hebt nog nooit de eerste brief gehadt.anders hadt ik al lang betaald
Ik heb tovcht een eigen huis .de opstal waar bent ik verzekering
Ze hebben al lang een brief moeten sturen
En waarom zo duur
En man die ook in deze flat woont hebt een nieuwe clinder ingezet
Geboden oplossing
Ze zijn wel aardig
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw A. Smits,

    Het kan voorkomen dat een factuur hiervan laat verzonden wordt. Wel vind ik het vervelend om te lezen dat u direct een herinnering hebt gekregen in plaats van een factuur. Op voorhand kunnen wij nooit vertellen wat de prijs zal zijn.

    Ik wil u verzoeken voor vragen hierover contact met ons op te nemen via 0889660000.

    Met vriendelijke groet,
    Youp.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen