Opgelost door Woonbron: De liften in onze flat zijn onacceptabel vaak defect.

sad Opgelost
Rene

De liften in onze flat zijn onacceptabel vaak kapot. Mensen slecht ter been kunnen niet naar hun woning, bezoek wil liever niet meer komen, mensen durven de deur niet uit, omdat ze bang zijn dat de lift het niet doet wanneer ze terugkomen enz..ens..Het neemt inmiddels misschien wel gevaarlijke vormen aan ivm hulpdiensten die moeilijker in de woning komen.

De liften nu eindelijk in z'n geheel vervangen.
De liften doen het op dit moment weer, dat is erg fijn. Het schijnt echter dat beide liften zo oud en versleten zijn, volgens de monteurs van het externe bedrijf zelf al jaren 'op', dat we met meerdere bewoners niet veel vertrouwen hebben, dat de liften het lang zullen blijven doen. Ik neig te denken dat het weer een makkelijke, goedkope, flut oplossing is, zoals Woonbron al vele malen eerder deed, met liften,deuren en lekkages.

Woonbron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Woonbron?