Klacht Woonbron: Geen contact men lijkt het niet serieus te nemen.
Details
Klacht
krijg geen zinvol contact.Blijft bij telkens niets zeggende app contacten.
Ik ben een professional van Veiligthuis Rotterdam Rijnmond. (VTRR)
Het is voor mij nodig een consulent te spreken met betrekking tot een buren ruzie.
Ik heb toestemming van de personen om wie het gaat.
Helaas na 14 dagen Appen nog geen resultaat.
Als VTRR medewerker zou ik telefonisch contact moeten kunnen krijgen.
Gewenste oplossing
Ik wil te woord gestaan worden door de betreffende woonconsulent om te horen wat men heeft ondernomen of niet in een gecompliceerde casus.Woonbron heeft een zekere zorg plicht om te bemiddelen in bepaalde zaken zoals buren ruzies van hun huurders waarbij men over elkaar klaagt.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.