Klacht Woonbron: Geen contact men lijkt het niet serieus te nemen.

Klachtnummer
# 641546
Gebruiker
fingen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

krijg geen zinvol contact.
Blijft bij telkens niets zeggende app contacten.
Ik ben een professional van Veiligthuis Rotterdam Rijnmond. (VTRR)
Het is voor mij nodig een consulent te spreken met betrekking tot een buren ruzie.
Ik heb toestemming van de personen om wie het gaat.
Helaas na 14 dagen Appen nog geen resultaat.
Als VTRR medewerker zou ik telefonisch contact moeten kunnen krijgen.

Gewenste oplossing

Ik wil te woord gestaan worden door de betreffende woonconsulent om te horen wat men heeft ondernomen of niet in een gecompliceerde casus.
Woonbron heeft een zekere zorg plicht om te bemiddelen in bepaalde zaken zoals buren ruzies van hun huurders waarbij men over elkaar klaagt.

2 reacties

  1. Auteur
    fingen
    Datum
    Woonbron neemt blijkbaar structureel geen contact op.
  2. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen