Klacht Woonbron: Geen terugkoppeling door Woonbron naar aanleiding van melding over waterlekkage in mijn woonkamer.
Details
Klacht
Woonbron onderneemt helemaal niks noch geeft een terugkoppeling n.a.v. mijn melding van waterlekkage in mijn woning. Het water heeft 10 dagen langs mijn muur gelopen en er is niet eens een opzichter komen kijken! Wel is er een medewerker van aannemer Jansen Huijbrechts komen kijken maar omdat deze monteur niet bij mijn buren naar binnen mocht - het zijn Bulgaren waar mogelijkerwijs de lekkage vandaan kon komen - hield zijn bemoeienis op. Vervolgens heb ik 10 dagen water langs de muur zien lopen. Woonbron heb ik wel 5 of 6 keer gebeld maar de reactie doet denken aan Kafka’s onnavolgbaarheid . Inmiddels ben ik 5 weken verder … de groene schimmel staat een meter breed en 2,5 meter hoog op de muur, het water loopt daarentegen gelukkig niet meer zichtbaar over de muur, maar Woonbron geeft geen thuis en belt me inmiddels reeds een maand lang niet op!!!WAARDELOOS EN ONACCEPTABEL deze woningcorporatie : SHAME ON YOU !
Gewenste oplossing
Ik wil dat Woonbron mij betrekt bij de vervolgstappen. Na 1 maand schimmel in mijn woning heb ik daar grote behoefte aan en volgens mij ook wel recht op!!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.