Klacht Woonbron: Geen terugkoppeling door Woonbron naar aanleiding van melding over waterlekkage in mijn woonkamer.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 685715
Gebruiker
JdMteR
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Woonbron onderneemt helemaal niks noch geeft een terugkoppeling n.a.v. mijn melding van waterlekkage in mijn woning. Het water heeft 10 dagen langs mijn muur gelopen en er is niet eens een opzichter komen kijken! Wel is er een medewerker van aannemer Jansen Huijbrechts komen kijken maar omdat deze monteur niet bij mijn buren naar binnen mocht - het zijn Bulgaren waar mogelijkerwijs de lekkage vandaan kon komen - hield zijn bemoeienis op. Vervolgens heb ik 10 dagen water langs de muur zien lopen. Woonbron heb ik wel 5 of 6 keer gebeld maar de reactie doet denken aan Kafka’s onnavolgbaarheid . Inmiddels ben ik 5 weken verder … de groene schimmel staat een meter breed en 2,5 meter hoog op de muur, het water loopt daarentegen gelukkig niet meer zichtbaar over de muur, maar Woonbron geeft geen thuis en belt me inmiddels reeds een maand lang niet op!!!
WAARDELOOS EN ONACCEPTABEL deze woningcorporatie : SHAME ON YOU !

Gewenste oplossing

Ik wil dat Woonbron mij betrekt bij de vervolgstappen. Na 1 maand schimmel in mijn woning heb ik daar grote behoefte aan en volgens mij ook wel recht op!!!
Geboden oplossing
Gelukkig heeft Woonbron nu gereageerd en is er een afspraak gemaakt om op 18 sept. de lekkage en de conditie van de muur, die verzadigd van het vocht groen geschimmeld is uitgeslagen, voor het eerst te komen beoordelen door een opzichter van Woonbron. Op welke termijn herstel zal gaan plaatsvinden zal dan hopelijk duidelijk worden. De lekkage diende zich aan op 5 augustus dus dat is gerekend vanaf de 18e september, 6 weken later!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Mocht ik u verder niet meer kunnen helpen en u voldoende hebben geïnformeerd, wens ik u nog een fijne dag toe. Groet, Peter

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen