Klacht Woonbron: Geen woning gehad, waar ik recht op heb!

Ema Dzafic

Afgewezen omdat er volgens de woonbron geen geuploade documenten staan, ik had en heb recht op deze woning! Gezien deze documenten stonden geupload en bij beoordeling verdwenen leken te zijn. Mij is verzocht contact te zoeken met woonnet rijnmond, om te kijken waarom mijn documenten verdwijnen. Ik heb geen samenwerking met woonnet en vind dan ook dat dit jullie probleem is!

Ervoor zorgen dat ik de woning krijg.

Woonbron
    Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Je geeft aan een klacht te hebben over de woning aanbieding van een woning. Helaas heb ik met deze informatie niet voldoende gegevens om te kijken wat er aan de hand is en wat er gebeurd is en voor welke woning je zou zijn afgewezen. Het beste kan je een klacht aanmaken via onze website zodat er inhoudelijk verder naar gekeken kan worden wat er gebeurd is: https://www.woonbron.nl/klachten Wel is het zo dat als er problemen zijn ervaren met de website van Woonnet Rijnmond, je wel bij hun moet zijn want zij beheren hun eigen website en klachten. Hopelijk kom je eruit met de klacht. Succes! Groet, Joyce

Ook een klacht indienen over Woonbron?