Klacht Woonbron: in de steek gelaten huurders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 649337
Gebruiker
stichting bcv
Datum
2 reacties

Details

Klacht

we zijn een stichting die zich inzetten voor huurders. we hebben inmiddels meer dan 20 klachten die serieus genomen moeten worden. 50 cm water in kruipruimte, schimmel langs verzadigde muren stinkende lucht, mensen doodziek, en alles enkelglas en niet geisoleerd. woning coperatie aangeschreven . krijg je al reactie dat ze mensen te kort hebben. maar wel hooge huur vragen. huurders worden niet gehoord en in de steek gelaten. hoe moeten de huurders zich wapenen tegen dit. triest in en in triest.

Gewenste oplossing

dat ze graag met onze stichting in contact komen. en oplossingen vind die voor beide partijen goed is.
Geboden oplossing
bereikbaarheid slecht communicatie slecht men luistert niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Bewoner is gebeld door woonbron en aan dat bewoner zelf dienen aan te geven wat er gedaan moet worden.
  2. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen