Klacht Woonbron: Lift kapot
Details
Klacht
In ons flatgebouw aan de Teding van Berkhoutlaan in Delft.Wij kampen sinds jaren regelmatig met liftstoringen.
Vooral het laatste jaar loopt dit volledig uit de hand.
De rechterlift en ook de grootste die tot de achtste verdieping gaat werkt niet.
Vanwege roest en achterstallig onderhoud gaat deze niet geheel dicht waardoor je deze niet kunt gebruiken. Op 13-1 en 27-2 een reparatieverzoek ingediend. Bevestiging ontvangen via de mail maar totaal geen actie. Op 5 maart jl een klacht ingediend bij Woonbron om binnen 10 dagen alsnog te reageren. Geen reactie. Vooral deze lift is erg belangrijk omdat deze groot en diep is. Dus belangrijk voor verhuizingen, bezorgen van grote spullen, ambulances, etc. Er wonen ook ouderen op de bovenste verdiepingen en die moeten nu 3 trappen lopen. Mijn vrouw zelf heeft last van haar knieen.
Het is dus onbegrijpenlijk en ook zeer onbehoorlijk dat er gewoon nergens op wordt gereageerd. Normaliter en voorheen werd de lift binnen een dag gerepareerd, tenzij calamiteiten maar dan word er nog wel een briefje op de deur geplakt dat ze bezig zijn met de reparatie. Er moet waarschijnlijk eerst iets ernstigs gebeuren? Woonbron verzaakt en negeert zijn bewoners?
Ons verzoek is dat er z.s.m actie wordt ondernomen.
Gewenste oplossing
Door de reparatie van de lift ten spoedigste en voor de toekomst graag reacties op aanvragen voor reparaties zoals beloofd in de tergerugkoppelingen binnen de beloofde 2 dagen.Excuses zoals op 24-1 toen de lift even wekte zouden ook op zijn plaats zijn.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.