Klacht Woonbron: niet nakomen afspraken slecht geregeld

Agumus

Ik heb meerdere klachten over woonbron ijsselmonde.
Ik woon sinds maart in mijn woning en in november had ik mijn sleutels .
In juni is mijn woning overstroomd doordat woonbron geen t-stuk heeft geplaats in de buis bij me tuin. Vervolgens heb ik ergens in maart of aprl gebeld voor mijn ketel of ze het willen controleren doordat het een enorm herrie maakt ze hebben gezegd dat het normaal is en niets aan de hand was . Nu in december heb ik mijn jaarnota ontvangen waarbij ik alleen voor me gad € 1000,- extra moet betalen. Terwijl ik niets heb gebruikt pas in maart ben verhuisd en 2 maanden op vakantie was plus de zomerperiode had ik mijn vervarming niet aan 2225 kuub gas is enorm veel ik heb contact gehad met de woonbron ze zijn gekomen voor het controleren van me ketel alles was normaal ze hebben gezegd er moet een extra vervarming bij, nou heb ik direct contact opgenomen dit en dit hebben ze gezegd ze zouden mij binnen 2 dagen bellen na een week ben ik nog steeds niet gebeld.

Woonbron
    Goedemiddag. Wij hebben uw gastoestel onderzocht, en daaruit blijkt dat u niet buitengewoon veel verbruikt.
    De gasleiding is ook nagekeken.
    We hebben u geadviseerd om met de netbeheerder contact opte nemen en de meter na te laten kijken. We hopen dat zij u verder kunnen helpen met de oplossing.
    Agumus
    Dat klopt. 8 maart vrijdag word mijn meter gecontroleerd en als er niets aan de hand is moet ik ze iets in de 700 euro gaan betalen. En als er niets met de meter aan de hand is dan is er tog iets in de woning niet goed want na mijn jaarnota in 2 maanden 900 kuub gas is ONMOGELIJK! Ik wacht het af tot de uitslag van de meter
    Agumus
    Er was met me meter niets aan de hand en heb ze €700 euro voor niets betaald wie gaat deze kosten nu vergoeden?
    Woonbron
    Goedemorgen, Er is een klacht dienstverlening voor u aangemaakt. Er wordt contact met u opgenomen. MVG, Joyce

Ook een klacht indienen over Woonbron?