Klacht Woonbron: Nieuwe sifon nodig voor de wastafel en vreselijk stank, water loop langzaam weg, rare geluid ...

Klachtnummer
# 665621
Gebruiker
Gebruiker1685704170
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een jaar ben bezig probleem oplossen --verstopte riool in de badkamer. Woonbroon wil niet helpen, nieuwe sifon geven en ook riool schoonmaken. Ze zegen elke keer dat, dat badkamer is aangelegd door vorige bewoner. Daardoor kom niet in aanmerking voor reparatie. Heel veel stress en nerveus geworden door deze problemen. Er is niks te zoeken in mijn badkamer, behalve de vreselijke stank via de riolering!

Gewenste oplossing

Graag nieuwe sifon geven voor de wastafel en riool helpen ontstoppen. Bedankt voor begrip.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Woonbron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen