Woonbron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Woonbron: Nieuwe sifon nodig voor de wastafel en vreselijk stank, water loop langzaam weg, rare geluid ...
Details
Klacht
Een jaar ben bezig probleem oplossen --verstopte riool in de badkamer. Woonbroon wil niet helpen, nieuwe sifon geven en ook riool schoonmaken. Ze zegen elke keer dat, dat badkamer is aangelegd door vorige bewoner. Daardoor kom niet in aanmerking voor reparatie. Heel veel stress en nerveus geworden door deze problemen. Er is niks te zoeken in mijn badkamer, behalve de vreselijke stank via de riolering!Gewenste oplossing
Graag nieuwe sifon geven voor de wastafel en riool helpen ontstoppen. Bedankt voor begrip.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.