Klacht Woonbron: onterechte aanmaningen huurachterstand Woonbron
Details
Klacht
Sinds juli 2015 krijg ik elke maand per post een aanmaning van Woonbron dat ik een huurachterstand zou hebben. 27 Juli en 24 augustus heb ik emails verzonden tav mw Lian van der Horst met het verzoek om uitleg. Geen reactie ontvangen maar wel elke maand een aanmaning ! Eind oktober stuurt Woonbron ook de wijkconcierge langs met een aanmaning ! 3 November stuur weer een email tav mw Fadila met als bijlagen de twee eerdere emails en een overzicht van mijn betalingen via de ING. 4 November word ik gebeld door Woonbron tijdens dit gesprek geef ik duidelijk een aantal keren aan dat ik alleen per email een reactie wens, waarop de dame aan de telefoon erg boos wordt en zegt dat dit niet kan ! Tot op heden geen reactie ontvangen van Woonbron.Gewenste oplossing
Ik wens een schriftelijke reactie van Woonbron met uitleg en excuses over de onterechte aanmaningenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.