Klacht Woonbron: onterechte aanmaningen huurachterstand Woonbron

Klachtnummer
# 137667
Gebruiker
Anneke Ramkissun
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Sinds juli 2015 krijg ik elke maand per post een aanmaning van Woonbron dat ik een huurachterstand zou hebben. 27 Juli en 24 augustus heb ik emails verzonden tav mw Lian van der Horst met het verzoek om uitleg. Geen reactie ontvangen maar wel elke maand een aanmaning ! Eind oktober stuurt Woonbron ook de wijkconcierge langs met een aanmaning ! 3 November stuur weer een email tav mw Fadila met als bijlagen de twee eerdere emails en een overzicht van mijn betalingen via de ING. 4 November word ik gebeld door Woonbron tijdens dit gesprek geef ik duidelijk een aantal keren aan dat ik alleen per email een reactie wens, waarop de dame aan de telefoon erg boos wordt en zegt dat dit niet kan ! Tot op heden geen reactie ontvangen van Woonbron.

Gewenste oplossing

Ik wens een schriftelijke reactie van Woonbron met uitleg en excuses over de onterechte aanmaningen

6 reacties

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Goedemiddag Anneke,
    Wat een vervelende situatie. Ik heb de klacht voor u ingediend en u wordt binnen 8 kantooruren benaderd door de klachtenmanager. Hopelijk wordt dit probleem spoedig voor u opgelost! Met vriendelijke groet, Viviana
  2. Auteur
    Anneke Ramkissun
    Datum
    Beste mevrouw Viviana,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb duidelijk in mijn e-mails naar Woonbron en tijdens het telefonisch gesprek
    van 4 november jl aangegeven dat ik alleen per e-mail een reactie wil . Ik wens absoluut niet telefonisch benaderd te worden.
    Ik hoop op een spoedige reactie.
    Met vriendelijke groet, Anneke Ramkissun
  3. Auteur
    Woonbron
    Datum
    -
  4. Auteur
    Woonbron
    Datum
    -
  5. Auteur
    Anneke Ramkissun
    Datum
    Hoezo heropend ? Deze was al afgehandeld .!
    Heeft Woonbron niets te doen op het kantoor in de vakantieperiode ?
  6. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Excuus er ging iets mis met de verwerking van de klacht, fijn dat klacht is afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen