Klacht Woonbron: Rekening voor alleen kijken en niets doen geen service abb dus krijg rekening voor alleenkijken

Hulp zou eerlijk zijn dan een nota voor niets doen sturen achterstallige onderhoud deurwaarde kosten als gevolg moet eerst betalen voor dat ze verder kijken

Door 20x riool destijds door spuiten wc en stortbak verwijdert geweest en achterstallige onderhoud krijg je een rekening voor alleen kijken ik ben na div bellen beleef gebleven en verzoek gedaan de rekening te seponeren om dat ze niet gedaan hebben blijven ze maar factuur sturen maar mag geennklacht in dienen om dat ik perongeluk verkeer woord keus gebruikte en verschrikkelijk veel tijd ql aan woonbron tijd geweest ben en daar ook niet voor gerekend heeft dus lijk mij niet meer dan redelijk dat ze dit en duidelijk zonder kosten kunnen maken

Ik ben vele keer netjes geweest en beleef gevraag waar voor die rekening is ik heb netjes gezeg dat er NIETS gemaak is alleen kijken na 3x sms dat ik huur achterstand heef en al die daar over gebelt heef leid dit tot geen op lossen de rekening van bijna 65 blijf staan gebel maar willen me niet helpen om dat volgen hun geen service abb heeft dus moet eerst betalen waar ga dit over terwijl zelf wel weet wat er is en had beleef geweest als ze vertelt hadden u heef geen abb dus u moet dan wel 65 euro betalen voor een kijker die niet doet allen door geef hie vind u qls ik u ql tijd dat ik u bel dat zijn wel vele uren maar 100 euro per uur rekening voor nutteloze geprwken je trek ql huurde gewoon bij woonbron aan kort te eind eerst betalen kan woon bron mij uren betalen om dat ze niet gedaan hebben stuur toch ook geen rekening ? Dat is toch het zelfde verhaal
Alleen ik stel een feit vast dat het achte

Wat een reatie het word steeds leuker eerst is het een door het vernieuwen van het computers systeem toen dat dat ze het gerepareerd hebben die monteurer die geweest heef een koude 3Minuten binnen geweest en NIETSGEDAAN ook heef de eerst wijk chef gezeg dat ik de rekening toen niet hoefte betalen en nu zeggen ze dat alleen het sturen monteur voor rij kosten zijn ik huur het huis hie moet ik dit ander mededelen dat er achterstallige onderhoud is en waarom moet ik voor na latig onderhoud een service concontract nemen terwijl de firma zegwaard zelf doen al aan gegeven had dat alles vernieuwt moest worden maar eerder brief die ik kreeg heb ik gelijk bezwaar gemaak en zeiden dat ik dit niet hoef te betalen hoe eerlijk zijn ze bij woonbron ik woon hier 13 jaar over maar nu is de maat echt vol kijk bewijs wat ze op de eerste nota er is HELEMAAL NIETS GEDAAN EN WAT STAAT HIER ZIE FOTO MET helaas kan ik de foto niet sturen maar er staat Reservoir stortbak lekt herstellen !!!!!

Woonbron
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Woonbron?