Klacht Woonbron: slechte bejegening! informatieverstrekking en manier van werken bij bejaarde huurders

Michelrosbergen

Mijn ouders wonen al 30 jaar in hun woning aan het Fijnaartpad (Pendrecht). Mijn moeder (83) heeft als hobby de tuin, zij is nog gezond en fit en de tuin geeft haar plezier en genot op haar oude dag. Haar tuin is al jaren bij veel Rotterdammers bekend als een waar park en wordt geroemd om de vele vogels, vlinders, kikkers, etc. Ze wisten van de op handen zijnde veranderingen maar zonder definitieve data of planning. Maar nu zijn vorige week van de een op de andere dag alle hoge bomen uit hun tuin zonder pardon gerooid. Slechts 1 dag van te voren kwam iemand meedelen dat de bomen weggehaald zouden worden, tot ons aller groot verdriet. Wij (als kinderen) hebben begrepen dat deze werkzaamheden plaatsvinden om de tuinen op te hogen maar zijn verbaasd over de gang van zaken, de manier van werken en communiceren jegens onze op leeftijd zijnde ouders die al 30 jaar huurder zijn!

Wij verwachten en wensen ten zeerste dat deze tuin weer in oude staat zal worden aangeboden, in overleg met onze ouders. Dat zij hun oude dag verder kunnen slijten en mogen genieten in de groene omgeving waar zij zelf jarenlang aan hebben gewerkt.

Woonbron
    Goedemiddag meneer Rosbergen, helaas kunnen wij u niet verder helpen. Zoals aan u telefonisch gemeld huren uw schoonouders niet bij Woonbron maar vermoedelijk bij Woonstad. Ons advies is om uw klacht te melden bij Woonstad Rotterdam. Met vriendelijke groet.