Klacht Woonbron: Toiletpot ontsiert mijn badkamer en vind het vies om op een gebruikte toiletpot te zitten.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 599593
Gebruiker
Margot Vyent
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Van meet af aan oude toiletpot geplaatst

Gewenste oplossing

Het niet afdoende behandelen van mijn klachten
Geboden oplossing
klacht opnieuw melden
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank je wel voor je melding. Ik zie dat je afgelopen vrijdag contact hebt gehad met mijn collega van de afdeling klachten. Het blijkt om de 2de toilet in de woning te gaan. Zij heeft je hiervoor het advies gegeven om een melding aan te maken voor herstel. Dit kan je telefonisch doen via tel: 088-966 0000 of online via onze website www.woonbron.nl/reparatieverzoeken. Ik vertrouw erop je zo goed te hebben geïnformeerd en zie je reparatieverzoek tegemoet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen