Klacht Woonbron: Verkeerd geplaatste ventilatie

Emmy

Op 10 februari j.l. heeft firma Breijer ventilatie roosters in mijn woning geplaatst op de Klencke 375 in Hoogvliet!

Deze roosters zijn bij mij er op gezet ipv erin zoals bij mijn buren! Volgens het personeel van Breijer moest er een stukje af en hadden ze geen slijpmachine bij zich.
Dit staat niet alleen erg lelijk maar ze maken ook nog constant een fluitend en zingend geluid waar ik absoluut niet tegen kan!
Ook vind ik het gat in de ventilatie wanneer hij “dicht” is of liever gezegd half open, veel te groot waardoor ik bang ben dat de muizen ( die er veel zijn in de Kulk waar ik woon) en ander ongedierte zo mijn keuken in kunnen wandelen.

Verder hebben ze bij het plaatsen vieze vlekken van hun handen op mijn witte muur gemaakt!
Natuurlijk zal ik proberen dit zelf schoon te maken maar mocht dit niet lukken dan hoop ik dat Woonbron hier mee bezig gaat.

Ik heb hier telefonisch contact over gehad met jullie maar werd door verbonden met firma Breijer die de telefoon niet op nam.
Achter af gezien wil ik ook niet dat ik contact moet opnemen met firma Breijer. Ik ben klant van jullie en niet van firma Breijer.

Hoop dat er iemand van Woonbron zelf wilt komen kijken en zodoende de zaak kan bedompt Breijer.

Graag wil ik de ventilatoren IN de muur en niet erop!

Vriendelijke groet, emmy beekman

Ik wil dat iemand van Woonbron komt kijken en de klacht verwerkt met firma Breijer

Woonbron
    Bewoner gesproken en de foto's doorgezet naar de opzichter. Deze gaat Breijer terugsturen

Ook een klacht indienen over Woonbron?