Klacht Woonbron: waar is die eerste brief en waarom zo duur

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 587818
Gebruiker
Adrie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik hadt op 17-12-2021 mij sleuters kwijgeraakt,ik beldende woonbron op
naar een uur kwaam een monteur met harde papier om de deur open de maken.dat lukte niet
Hij belde op de tweede monteur ging de clinder met een door kapot maken
Volgens de woonbron hadt ik bedig 2-2-2021 een brief gehadt
Die hebt ik nog nooit gehadt .Pas vandaag 17maart krijgt ik een brief, waar in stond delaaste keer en ik moet binnen 15dagen betalen anders moet ik 56.88 meer betalen
En waarom pas nu,en de eerste brief die ik nog nooit binnen gehadt en waarom 313euro.en man die ook in de flat woont ging de nieuwe clinder plaatsen

Gewenste oplossing

Ik wil eerst de facturen inzien,en waarom de laaste waarschuwelijk,kan dat niet vriendelijke
Als het aan mij lacht wil ik uit deze firma
Waarom zou ik liegen ,Ik betaald altijd
En waarom zo laat.laat ze met mij een leuker voorstel doen
Ik weet dat ik moet betalen
Geboden oplossing
Nee slecht
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woonbron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen