Klacht Woonbron: WC

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 299831
Gebruiker
Sami
Datum
4 reacties

Details

De klacht

woonbron weigert om een oude WC met heel kalk te vervangen
Wonnbron weigert om een extra boven kast in de keken te plaatsen

De oplossing

nieuwe WC
extra boven kast

4 reacties

  1. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Beste meneer Jerjis,

    Bedankt voor uw melding. Ik zie dat er al een reparatieverzoek voor u is ingediend. Heeft u hier al een afspraak voor ingepland?
  2. Auteur
    Sami
    Datum
    Goedemorgen,

    Ja, de moneteur van jullie niet verschijnt op afspraak dag
    WC heeft heel veel kalk die niet weg kan, het moest echt vervangen worden
  3. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Beste Sami,
    Ik begrijp je teleurstelling. De opzichter is bij je langs geweest en heeft je uitgelegd dat het bewoners gedrag is helaas hebben we geen andere oplossing.
    Groet, Ikram
  4. Auteur
    Woonbron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Sami,
    Ik begrijp je teleurstelling. De opzichter is bij je langs geweest en heeft je uitgelegd dat het bewoners gedrag is helaas hebben we geen andere oplossing.
    Groet, Ikram

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sami
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Woonbron?