Klacht Woonbron: Woonbron weigert onterecht reparatieverzoek.

Debie

Na ongeveer 10 jaar heb ik Woonbron voor het eerst nodig voor een reparatieverzoek. Echter Woonbron weigert mijn reparatieverzoek om het probleem met een lekkage in de wc te verhelpen.
Volgens de meest recente folder "onderhoud en reparaties" is Woonbron aansprakelijk voor vervanging van de valpijp in geval van slijtage, verval, ouderdom.
Ik heb de medewerker ook uitgelegd dat de weigering, in strijd is met hun eigen informatie op hun website en hun meest recente folder "onderhoud en reparaties".
Ik heb nu een lekkage in de toilet waar ik niets mee kan en Woonbron wil me ook niet helpen. Ik heb hier ook geen verstand van hoe ik zoiets zou moeten vervangen. Heb helaas nog steeds lekkage.
Ik heb de verantwoordelijke instantie op de hoogte gesteld, dit zowel telefonisch als per email.

Zoals in de meest recente folder onderhoud en reparatie op uw website staat:

Ik citeer:
Vervanging van vlotterkraan, vlotter, valpijp en hoekstopkraan in geval van slijtage, verval, ouderdom en bij normaal gebruik.

Vervanging als gevolg van slijtage van sanitaire toestellen zoals wastafel, fonteintjes, stortbakken en toiletpotten.
Is voor de rekening van de verhuurder.

Zie uw eigen document en houdt u er zich ook aan!!!
Neem contact met mij op en los het probleem op. Ik betaal ook al jaren altijd netjes en op tijd mijn huur.
Graag snel een oplossing want heb nog steeds lekkage en weet zelf niet op te lossen..

Woonbron
    Beste meneer Debie,

We hebben daarnet telefonisch contact met elkaar gehad. We hebben een afspraak met elkaar ingepland bij een opzichter, om na te gaan of de lekkage komt door slijtage.

MVG Evelien
    Debie
    Ik ben ieder geval blij dat ik nu serieus wordt genomen en er iemand vrijdag 5 februari 2016 langskomt om te kijken of het om slijtage, verval, ouderdom gaat...
    Jammer dat ik eerst een klacht moet indienen om geholpen te kunnen worden...

Reparatie zal hierna volgen begreep ik uit uw gesprek..
    Debie
    Opzichter is zojuist langsgeweest, vast is gesteld dat valpijp aan het lekken is door slijtage. Afspraak wordt nog gemaakt om deze te vervangen..
    Debie
    Tot heden nog steeds geen reactie gehad waarom ik zo behandeld ben op mijn verstuurde klacht per email, ondanks dat ik gelijk heb/had en volledig in mijn recht sta.
    Ook nog steeds niet iets van een excuses ontvangen.
    Maar goed dat zegt meer over hun...

Ben ieder geval blij dat de valpijp is vervangen, alleen heel jammer op de manier hoe...

Debie

Ook een klacht indienen over Woonbron?