Klacht Wooncompagnie: Wooncompagnie al jaren nalatig in het repareren van mijn dak.

Sjizz

Al 5 jaar bezig met dezelfde reparatie. Metalen platen op het dak die niet goed vast zitten en klapperen als het waait. Dit zorgt voor veel geluidsoverlast. En zorgt er dus al vele jaren voor dat ik niet comfortabel kan wonen.
Ik heb hiervoor al zeker 20 keer contact opgenomen. Hiervan ben ik 16 keer genegeerd. Er volgde totaal geen actie op mijn meldingen.
Er zijn wel enkele keren hier iemand geweest om het te repareren maar dit is niet goed gebeurd waardoor de klacht is gebleven.
De laatste paar keer heb ik de klacht gemeld bij technisch adviseur [gegevens verwijderd door moderator]. Ook dit heeft tot niets geleid. Hij heeft mij onlangs beloofd dit probleem op te lossen door zelf contact op te nemen met de reparateurs. Ik heb meerdere keren bij hem gemeld dat ze niet langs zijn geweest en hij zou het oplossen wat dus niet gebeurd is.

Als ik mijn huur niet zou betalen dan treden ze gelijk op maar als ze hun eigen verplichtingen t.o.v. de verhuurder niet nakomen dan heeft dit geen gevolgen voor hun.. ik ben zeer kwaad op wooncompagnie door het lak dat ze hebben aan hun eigen huurders en hun verplichtingen.

Alsnog repareren van de metalen platen.

- Daarnaast zeer ruime compensatie (omdat ik al jaren niet krijg als huurder waar ik recht op heb).

- Professioneel werken door de werknemers van wooncompagnie. Personeel dus fatsoenlijk opleiden, zowel de mensen op kantoor als de reparateurs die de reparatieverzoeken uitvoeren.

-Zelf navraag doen door wooncompagnie als er een reparatieverzoek wordt gedaan en hier een reparateur voor ingeschakeld wordt dat deze deze melding ook daadwerkelijk ontvangen heeft en hier spoedig actie op onderneemt. Alleen de melding doorgeven is onvoldoende.. hou toezicht dat bedrijven/reparateurs die voor wooncompagnie werken ook doen wat ze moeten doen.

Wij vinden dat Wooncompagnie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wooncompagnie?