Klacht Woondaa: Betalen niks meer horen

DW

Betaald voor inschrijving, dan valse hoop op bezichtiging want huurderscheck betaald (ook nog) en verder niks meer horen… graag nu contact en verdere oplossing!!

Nu contact en duidelijkheid
Ik heb de huurderscheck betaald maar hoor niks meer! Ookal gemaild naar dat mailadres krijg geen reactie!!!!! Nu reageren!

Woondaa
    Beste Woningzoekende, Wat vervelend om te horen dat je een nare ervaring hebt gehad. Je betaald namelijk alleen voor de contactlegging een eenmalig bedrag. Er zijn geen terugkomende kosten. Je betaald indien nodig een huurder-check indien de verhuurder hierom vraagt. Hiervoor heb je algemene voorwaarden ondertekend. Dit staat dan ook uitdrukkelijk vermeld in de voorwaarden. Geld terug vragen is nooit een probleem, alleen vervalt hiermee jouw inschrijving en ook het recht om woningen te bekijken/te huren. Mocht je gebruik willen maken van restitutie verzoek ik je te mailen naar klantenservice@woon-daa.nl

Groet, Nico Team Klantenservice

Ook een klacht indienen over Woondaa?