Klacht Woondaa: Betalen niks meer horen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603460
Gebruiker
DW
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Betaald voor inschrijving, dan valse hoop op bezichtiging want huurderscheck betaald (ook nog) en verder niks meer horen… graag nu contact en verdere oplossing!!

Gewenste oplossing

Nu contact en duidelijkheid
Geboden oplossing
Ik heb de huurderscheck betaald maar hoor niks meer! Ookal gemaild naar dat mailadres krijg geen reactie!!!!! Nu reageren!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Woondaa
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Woningzoekende, Wat vervelend om te horen dat je een nare ervaring hebt gehad. Je betaald namelijk alleen voor de contactlegging een eenmalig bedrag. Er zijn geen terugkomende kosten. Je betaald indien nodig een huurder-check indien de verhuurder hierom vraagt. Hiervoor heb je algemene voorwaarden ondertekend. Dit staat dan ook uitdrukkelijk vermeld in de voorwaarden. Geld terug vragen is nooit een probleem, alleen vervalt hiermee jouw inschrijving en ook het recht om woningen te bekijken/te huren. Mocht je gebruik willen maken van restitutie verzoek ik je te mailen naar klantenservice@woon-daa.nl

    Groet, Nico Team Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Woondaa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen