Klacht Woondaa: Niks horen

Klachtnummer
# 603672
Gebruiker
DW
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Krijg standaard reactie op vorige klacht. Met mailadres al meerdere mails verstuurd krijg geen reactie! Na betalen huurderscheck hoor je helemaal niks meer! Graag oplossing of eerlijk toegeven dat het niks meer wordt zodat ik ook verder kan! Ik verwacht geen standaard antwoordje net als bij eerdere klacht (zie precies dezelfde reactie)

Gewenste oplossing

Nu contact en eerlijkheid!!

1 reactie

  1. Auteur
    Woondaa
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Woningzoekende,

    Door onderbezetting wegens vakantie zijn veel mails later beantwoord. Iedereen krijgt voor het weekend reactie van de klantenservice. De verhuurder heeft uw contactgegevens indien hij de woning aan u wilt verhuren zal hij contact met u opnemen. Houdt er rekening mee dat op sommige woningen 100 reacties komen en dat niet iedereen 1 woning kan huren. Wij hebben verder geen invloed op het reactiegedrag van de verhuurder.

    Groet, Nico Klantenservice Woondaa.nl

Ook een klacht indienen over Woondaa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen