Klacht woondirect: Bang voor blijvende afschrijvingen

Klachtnummer
# 169625
Gebruiker
jrmartens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag,

Ik heb zojuist een account aangemaakt op aanraden van een vriend op woon-direct. Echter bedoelde hij direct wonen, wat een andere site betreft. Nu heb ik een account aangemaakt met een duidelijke optie naar 1 maand met een eenmalige betaling van 24,95. Echter kwam ik niet bij de algemene voorwaarden, reageren ze niet op mail, staan hun adres op een heel ander bedrijf, kan ik niet inloggen en staan er al meerdere klachten op internet. Dat ik mijn geld kwijt ben is iets waar ik me bij neer kan leggen. Echter is mijn angst dat ik, zonder het te weten in een abonnement ben gelokt en er nu maandelijks geld wordt afgeschreven.

Ik hoop dat u hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Ik wil honderd procent zekerheid dat er geen verdere afschrijvingen plaats gaan vinden en er geen abonnement op mijn naam staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat woondirect hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over woondirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen