Klacht Woonenergie: 2 de jaar op rij geen gasrekening op tijd ontvangen

Frank56

Het is nu voor de 2 keer dat ik moet bellen voor mijn gas afrekening. Als consument geef je tijdig de meterstanden door van zowel stroom als gas. 2 maanden later nog niets ontvangen. Maar eens bellen. Vriendelijk man aan telefoon ziet dat de stroom afrekening is verzonden op 17 nov (op het moment van bellen is het 27 nov en ik heb nog niets ontvangen) , de gas afrekening is nog niet verwerkt constateert hij. Hij zal dit handmatig verwerken en het duurt dan weer 6 weken voordat ik de afrekening ontvang. Door een verlaagd gasverbruik verwacht ik nogal wat geld terug van woonenergie.

Ik wil zo snel mogelijk een afrekening, en mijn teveel betaalde geld teruggestort op mijn rekening. Ik zal zelf wel zorg dragen voor mijn overstap naar een andere leverancier.

Woonenergie
    Beste Frank,Je jaarrekening gas wordt rond 16 december 2014 naar je verstuurd. Excuses voor de vertraging. Volgens deze jaarrekening ontvang je € 384,13. Voor je jaarrekening stroom ontvang je € 95,56. Het totaalbedrag van € 479,69 kun je binnen twee weken op je rekening verwachten.Met vriendelijke groet,
    Leonie
    Oxxio Nederland bv
    Frank56
    De stroomafrekening is van 17 nov en volgens jullie gegevens had die al overgemaakt moeten zijn binnen de door jullie aangegeven termijn. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. 17 nov en 1 dec ligt ver uit elkaar om daar ook nog eens 14 dagen op te wachten is ver buiten jullie termijn. Lekker om andersmans geld te beheren.
    Woonenergie
    Beste Frank,Onze excuses dat je het bedrag van stroom nog niet hebt ontvangen, maar dat is dus onderweg. Je jaarrekening gas is gedateerd op 16 december 2014 en binnen twee weken daarna zou je je bedrag moeten ontvangen. Dit bedrag ontvang je uiterlijk rond deze datum. Nogmaals excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groet,
    Leonie
    WoonEnergie (CEN bv)
    Ik ben benieuwd

Frank56

Ook een klacht indienen over Woonenergie?