Opgelost door Woonenergie: Eindafrekening gas en licht

Manjafaas

Na zelf contact te hebben opgenomen met Woonenergie d.d. 23 feb 2015 krijg ik te horen dat mijn afrekening nog niet is behandeld. De afrekening kan ik over 4 tot 6 weken verwachten. Naar aanleiding van een email 6 januari 2015 heb ik mijn meterstanden doorgegeven op 8 januari 2015. Daar ik verleden jaar mijn eindafrekening heb gekregen in december zonder email maar op basis van de door mij doorgegeven meterstanden op de site verwachtte ik dat dit jaar ook zou gebeuren. Maar tot mijn spijt hebben zij deze gegevens nog niet behandeld doordat WoonEnergie is overgestapt op een nieuw computersysteem. Ik vind dat dit niet mijn probleem is maar dat van WoonEnergie. Waarom sturen ze geen mail dat de afrekening langer duurt dan verwacht. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en zeker omdat ik geld terug verwacht.

Ik verwacht op zijn minst een excuus. En zou graag zien dat er een kleine vergoeding tegenover staat omdat zij ook rente krijgen over de teveel betaalde voorschotten.

Woonenergie
    Beste Manjafaas,Uit onze administratie is gebleken dat u op 23 februari 2015 telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice over uw klacht en dat zij uw klacht voor u in behandeling hebben genomen.Wij gaan er dan ook van uit dat onze klantenservice deze zaak naar behoren met u zal afwikkelen.Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tess
    WoonEnergie
    Manjafaas
    Ik vind dit een slappe reactie op mijn klacht. Er zou volgens de rekenkamer 2 maanden na de registratie van de doorgegeven meterstanden 2 maanden de tijd zijn om de nota op te maken....
    Daar ik mijn meterstanden heb doorgegeven op 8 januari verwacht ik dat ik op 8 maart de eindafrekening binnen heb en niet zoals de klantenservice mij mede heeft gedeeld vanaf 23 februari nog 4 tot 6 weken!!!!!
    Woonenergie
    Beste Manjafaas,Wij verzoeken u vriendelijk de behandeling van uw klacht van onze klantenservice af te wachten. Wij gaan ervan uit dat wij u voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Tess
    WoonEnergie
    Manjafaas
    Ik heb inderdaad binnen de termijn van 2 maanden de afrekening ontvangen. Maar heb het idee dat dit is gebeurd na dat ik dit op deze site heb gemeld. Ik adviseer dat de klantenservice beter op de hoogte wordt gesteld met informatie verstrekken. En zeker dat er op zijn minst wordt gecorrespondeerd met de klanten als er problemen zijn.

Manjafaas

Ook een klacht indienen over Woonenergie?