Klacht Woonenergie: geen 2 jaar vast contract na kwijtraken antwoordkaart

sjaan31

in december 2014 een antwoordkaart opgestuurd om contract 2 jaar vast te laten zetten.
blijkbaar is mijn kaartje kwijt en deze kan ook niet meer opgezocht worden ivm een nieuw systeem. Keurig op tijd alles verstuurd, maar nu kan ik het niet meer voor 2 jaar vast krijgen, want ik ben te laat!!!???

ook het nieuwe systeem is voor mij nieuw, blijkt dat ik een ander klantnummer heb en dat ze overstappen naar een nieuwe bank, waarbij er in februarie ook problemen zijn met het automatische incasso gedeelte. Blij dat ik gebeld heb, want ook hier is het risico dat je 3x 150 euro kan betalen. (handmatig de schade inhalen omdat er door woonenergie een stornofout is gemaakt, alsnog gaan ze het weer incasseren want dat kruist elkaar, en dan aan het einde van de maand weer 150 euro voor de volgende periode. )

In ieder geval ben ik niet op de hoogte gesteld van alle wijzigingen en nu de dupe van een nieuw systeem waardoor mijn aanvraag niet meer te herleiden is.

alsnog mijn stroom vast laten zetten voor 2 jaar, zoals ik ook heb gereageerd op het aanbod vanuit Woonenergie.

wat betreft de automatische incasso. Ik ga het vandaag zelf handmatig overmaken op advies van jullie medewerker, ik hoop van harte dat jullie het niet alsnog gaan afschrijven. 3x per maand stroom betalen dat gaat mij niet lukken met de rest van mijn maandlasten.

Woonenergie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

sjaan31
    Geen reactie ontvangen en mijn klacht wordt niet serieus genomen. Niet netjes en ik ga dan maar opnieuw deze klacht indienen. Ik ben benieuwd of het te maken heeft met het stijgen van de gasprijzen. Dan komt het goed uit dat een papiertje zoek raakt... En het huidige tarief niet vastgezet kan worden.

sjaan31

Ook een klacht indienen over Woonenergie?