Klacht Woonenergie: Nog steeds mijn geld niet afrekening!

Klachtnummer
# 46931
Gebruiker
petra
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na 4 mails die niet beantwoord worden waar mijn geld nu eigenlijk blijft van de jaarafrekening bedrag is 64 euro wat er uiteindelijk overbleef maar men reageerd nergens op en ik heb ook nog steeds mijn geld niet.Als je zelf niet op tijd betaald krijg je meteen allerlei dreigementen naar je hoofd van enge incasso bureau"s maar zelf zijn ze niet zo snel met betalen.

pj visser

De oplossing

Wil gewoon mijn 64 euro dat is toch mijn geld!!

3 reacties

  1. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste petra,Allereerst willen we u onze excuses aanbieden voor de late reactie op uw e-mails. Inmiddels hebben we uw e-mail beantwoord.In november heeft u de jaarafrekeningen ontvangen. Voor de jaarafrekeningen kreeg u twee bedragen van ons terug. Op de afrekening staat vermeld dat we het te ontvangen bedrag binnen 2 weken aan u overmaken, dat we ervan uitgaan dat de in rekening gebrachte voorschotbedragen zijn voldaan en dat eventuele openstaande bedragen bij uitbetaling van dit bedrag worden verrekend.De te ontvangen bedragen van de afrekeningen zijn in uw geval verrekend met openstaande facturen. Een overzicht van de verrekeningen hebben we op 31 december per e-mail aan u verstuurd.Met vriendelijke groet,Suze
    WoonEnergie
  2. Auteur
    petra
    Datum
    Géén email ontvangen! Maar het rekensommetje blijft hetzelfde na verrekening van het voorschotbedrag blijft er 64 euro staan te n gunste van mij
  3. Auteur
    Woonenergie
    Datum
    Beste petra,
    We hebben u een betaaloverzicht per e-mail toegestuurd waaruit blijkt dat het te ontvangen bedrag van de afrekening is verrekend met openstaande facturen.
    Met vriendelijke groet,
    Suze
    WoonEnergie