Klacht Woonenergie: overstappen

hm

ik heb de volgende klacht,ik voelde me al een poosje belazerd door woonenergie de ene keer lig je op ic en krijg je dreigbrieven maar dit maal gaat het om dat ik de jaarafrekeing heb gekregen en dat ik geld terug kreeg en dat was met januari verrekend dat is goed maar nu ben ik overgestapt naar essent en zou je zeggen hoef ik januari niet meer te betalen maar kreeg nog een rekening van januari erbij van nog een afrekening de boete van 100 euro dat wist ik maar behalve die 125 euro moet ik nog een keer 113 euro betalen voor januari dus dat is 238 euro voor de maand januari en we leven in een appartement met 2 personen en gebruik op jaarbasis nog geen 700 m2 en nu alleen januari al 130 m2 verbruikt dat bestaat niet ik heb straks een afspraak met juridisch loket want dit pik ik niet ik ga ook dvhn erover bellen en zet stukje in de krant hierover wat een waardeloos bedrijf

ik wil best die boete van 100 euro betalen maar meer niet

Woonenergie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

hm
    Ik heb de klacht ingediend maar hoor er niets van dus dan maar naar de advocaat deze week

hm
Ik ben des duivels op woonenergie zo goed als ze waren zo dlecht zijn ze ni echt geen aanrader dat WOONENERGIE

Ook een klacht indienen over Woonenergie?