Klacht Woonenergie: problemen eindafrekening

Anoniem

in 2008 overgestapt van woonenergie naar essent. bij de eindafrekening de eindstanden doorgegeven maar genegeerd door woonenergie. hierdoor verschil van 1700 euro in ons nadeel. was niet over te spreken. uiteindelijk via de rechtsbijstand alles af kunnen handelen zodat we niks hoefden te betalen, tot gisteren er weer een brief van een incasso bureau kwam of we 300 euro wouden betalen binnen 5 werkdagen. hierover contact gehad met het incasso bureau, maar ik moest alle bewijs stukken wederom in gaan dienen. Tevens was de bedrijfsnaam veranderd van woonenergie naar oxxio. beste woonenergie, kunnen we hier een goede gezamenlijke oplossing voor vinden? zodat er voor een ieder snel een einde aan komt?

Woonenergie
    Geachte mevrouw Van Rheenen,Naar aanleiding van uw klacht op www.klachtenkompas.nl, hebben wij vandaag telefonisch contact met u gehad en aan u een betalingsoverzicht toegezonden.Uit ons onderzoek in deze zaak is gebleken dat wij de eindafrekening stroom hebben gecorrigeerd waardoor het door u te betalen restbedrag nog € 205,04 bedraagt. Wij hebben u echter niet van deze correctie op de hoogte gesteld, waarvoor onze excuses.Wij hebben met u afgesproken dat u het restbedrag van € 205,04 vandaag overmaakt en wij het incassodossier bij EDR zonder bijkomende kosten voor u, sluiten.Wij danken u voor uw begrip en gaan ervan uit dat wij hiermee samen met u een passende oplossing hebben gevonden. Met vriendelijke groet,Tess
    WoonEnergie
    Woonenergie
    In afwachting van reactie van de klant.

Ook een klacht indienen over Woonenergie?