Klacht Woonenergie: Problemen met ei dagtekening vanwege verhuizing

Marijke

tja waar moet ik beginnen.
Ten eerste, grote mond van Anita de haan, sinds 21 september 2 keer in de week aan de telefoon met jullie. Eerst zouden jullie een meterstanden kaart opsturen voor de stand van mijn oude woning. Niet gedaan en zelf de standen verkeerd ingevoerd. Acceptgiro op acceptgiro volgt. Bellen bellen bellen, eindelijk een correctie 364,- terug. Vervolgens heb ik volgend jullie een achterstand van 374,- wat niet klopt. Mijn bankrekening nageplozen en dit voor de honderdste keer doorgegeven. De ene zegt een achterstand van 0,03 cent en dat terwijl ik elke maand 120,- betaalde en nooit een brief heb ontvangen. Woonde in een kleine woning dus 130 is al heel veel. Niemand wil me doorverbinden met een meerdere en je krijgt ook nog een grote mond van een medewerker. Niemand aan de telefoon kan antwoord geven op mijn vragen aan de telefoon dus tja dan wil je toch iemand spreken die dat wel kan. Graag contact met een medewerker die antwoord kan geven op mijn vragen.

ik zou graag iemand willen spreken die het op een normale manier kam uitzoeken en mijn contract voor mijn nieuwe woning ontbinden.
Wil na zo onbeschoft behandeld te worden nooit meer iets met jullie te maken hebben als dit niet fatsoenlijk door iemand met verstand opgelost wordt.

Woonenergie
    Beste heer, mevrouw,

Dank voor het delen van uw klacht. Helaas is er iets misgegaan waardoor wij geen bericht over uw klacht hebben ontvangen. Onze excuses daarom voor de late reactie hierop.

Wij zien dat u ondertussen telefonisch contact met ons heeft opgenomen en dat uw klacht daarmee afgehandeld is.

Robin, medewerkster Woonenergie

Ook een klacht indienen over Woonenergie?