Klacht Woonenergie: pure oplichting

arjan

woon energie (onderdeel van oplichters oxxio) rekenen zomaar kosten en stalken als de neten.

geef je er dan eindelijk gehoor aan om er van af te zijn van de oplichtingspraktijken en oplichting wordt er een betalingsvoorstel afgedwongen met automatische incasso.
2x netjes afgeboekt en toen in 1x niet meer en wie krijgt de schuld?? jawel de consument.
nu licht het bij het incassobureau met extra kosten die ook voor woonenergie/oxxio zijn.

ik heb dit maar te pikken en woonenergie/oxxio spelen mooi weer en gaan gewoon verder met mensen oplichten.
woonenergie/oxxio zijn hier over al bekend bij tros radar en kassa en kanniewaar zijn. helaas ben ik genoodzaakt dit nog een x te doen want woonenergie/oxxio (lees oplichters B.V.) geeft geen gehoor en doen waar ze zelf zin in hebben

grt een woeste klant die nu slacht offer is van artikel 272 wetboek v strafrecht (ook al gemeld bij advocaat en politie)

kwijtschelding of een deel hier van en een oprecht excuses voor de fouten die woon energie/oxxio maakt en zeker een reorganisatie zodat dit in de toekomst niet weer voorkomt bij mijn mede burgers/consumenten.

Woonenergie
    Beste Arjan,Uit onze administratie is gebleken dat het tweede termijn van de betalingsregeling door middel van een opdracht aan de bank is terugbetaald (gestorneerd). U heeft hierna niet zelf zorg gedragen voor de betaling hiervan, waarop WoonEnergie zich genoodzaakt voelde om de vordering ter gerechtelijke incasso uit handen te geven.U kunt uw bezwaarschrift derhalve aan het incassobureau richten.Met vriendelijke groet,Tess
    WoonEnergie
    arjan
    helaas is dit helemaal NIET waar en leven jullie wederom weer in jullie eigen wereldje. hierbij komt schending van artikel 272 w.b. v strfrecht . hier ga ik ook aangifte over doen. tenzij jullie normaal zonder afdwingen mee werken . dan ga ik ook niet naar de media onder het mom van vrijheidsvan menings uiting
    Woonenergie
    Beste Arjan,Wij begrijpen dat het heel vervelend voor u is om met een incassobureau te worden geconfronteerd. Wij zijn echter van mening dat dit terecht is en zullen niet overgaan tot sluiting van het dossier bij het incassobureau.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tess
    WoonEnergie
    arjan
    jullie zijn gewoon oplichters en heb ook na deze reactie van jullie wederom aangifte gedaan wegens artikel 272!!!! effe goed lezen mensen jullie snappen niet dat jullie strafbaar zijn daarbij komt dat jullie wederom de schuld bij de klant leggen.... ook strafbaar jegens oplichting.... komt goed met jullie ga jullie nu overal melden en beroep mij op de vrijheids van meningsuiting

Ook een klacht indienen over Woonenergie?